Hakukonemarkkinointi2018-08-25T19:00:58+00:00

HAKUKONEMARKKINOINTI.

Hakukonemarkkinoinnilla tarkoitetaan hakusan mamarkkinointia Googlen ja muiden hakukoneiden tulossivun mainospaikoilla. Mainoksesi näkyvät niillä hakusanoilla, joilla asiakkaasi etsivät tietoa tuotteestasi tai palvelustasi. Et siis tyrkytä tuotteitasi, vaan olet paikalla, kun asiakkaasi etsivät sinua.

Tarjoamme yhdistettyä hakukonemarkkinointia Googlen ja Bingin -mainonnan avulla. Meiltä saat yhtenäisen mainoskamppanjan kaikilla alustoilla. Voit myös vaihtoehtoisesti päättää keskittää mainontasi yhdelle alustalle. Päätitpä sitten keskittää tai laajentaa, me pidämme huolen, että mainoksesi ovat asiakkaiden näkyvillä.

HAKUKONEOPTIMOINTI.

Hakukoneoptimointi tarkoittaa verkkopalvelun sisällön, lähdekoodin ja ulkoisen suosion muokkaamista hakukoneystävälliseen muotoon. Oikein optimoitu verkkopalvelu saa näkyvyyttä hakupalveluissa juuri niillä hakusanoilla, joita verkkopalvelun kohderyhmään kuuluvat verkosta etsivät. Niinpä hakukoneoptimointi kohentaa kävijämäärän lisäksi kävijöiden laatua tuomalla verkkopalveluun oikeaan kohderyhmään kuuluvia kävijöitä.

Korkea sijoitus hakutuloslistalla on tärkeää, sillä vain kymmenen prosenttia käyttäjistä jaksaa selata hakutulossivuja ensimmäistä pidemmälle. Hakukoneoptimointi tuo pitkäkestoista hyötyä, sillä hakukoneiden hakutulokset muuttuvat hitaasti ja kilpailutilanteen muutoksiin on mahdollista varautua.

HAKUSANAMAINONTA.

Hakusanamainonta on hakukoneelta ostettava palvelu. Mainokset esitetään hakukoneiden käyttäjille varsinaisten hakutulosten kanssa samalla sivulla. Esimerkiksi Googlessa hakusanamainokset sijoitetaan hakutulosten ylä- ja oikealle puolelle.

Hakusanamainonnan merkittävin etu on mainosten kohdennettavuus. Mainos esitetään vain silloin, kun käyttäjä suorittaa haun mainostajan määrittelemällä hakusanalla. Käyttäjä on siis jo valmiiksi kiinnostunut mainostajan palveluista tai tuotteista.

Suomessa hakusanamainonnasta puhutaan myös nimillä Google-mainonta ja AdWords-mainonta. Kaikkien hakukoneiden rinnastaminen Googleen on ymmärrettävää, sillä Googlen osuus Suomen hakukonemarkkinoista on tällä hetkellä yli 92 prosenttia.

Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä niin laitetaan sinun yrityksesi hakukonemainonta kuntoon!

OTA YHTEYTTÄ!

Ota yhteyttä meihin täyttämällä alla oleva lomake niin otamme teihin yhteyttä.